otrdiena, 2015. gada 17. februāris

laika deglis, vēlams nedziestošs

- tēju vai kafiju?
- tēju, man negaršo kafija!
- negaršo kafija ??? tev gan daudz kas negaršo

ha ha haaaa

tev liekas, ka tev būs vienalga, bet kad tā ir bijis? tu sev simto reizi centies iestāstīt, ka tu māki arī bezrūpīgi aizrauties, un simto reizi attopies ar asarainām acīm, kad esi viena vai milzīgu prieku, kad esi jau divi. 

- tēju vai kafiju?
- nu taču tēju, cik reizes var teikt, ka man negaršo kafija?

smiekli un buča. (un milzu throwback's 2012 rudenī)

reizēm es tiešām nesaprotu, kāpēc lietas notiek tik sarežģīti un reizē vienkārši kā tās notiek. kāpēc tad, kad izlem par labu nekam, tev pie sliekšņa piebungā pilnīgi viss, savukārt, kad beidzot pieņem šo visu, tas attālinās un sāk kļūt par mūžīgi saldo it neko. ja kāds mani iemācītu mīlēt sevi par diviem, es tiešām nemaz nesūdzētos. taču ļoti iespējams es meloju, jo man pat Tava kafija patiesībā šķiet garšīgāka par jebkuru tēju

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru