svētdiena, 2014. gada 30. novembris

Queen of disaster

- bieži esmu domājusi, vai darīju pareizi, ļaujot tev tik ātri būt ar viņiem

cik tev, meitenīt, vispār ir gadi? vai tu, meitenīt, vispār zini, kas ir mīlestība? vai tu, meitenīt, neesi apmaldījusies iedomu kaislībās?

tu visu izdarīji pareizi un pēc labākās sirdsapziņas. tu man ļāvi pašai savām acīm iepazīt rūpes, iepazīt mīlestību pret otru cilvēku, iepazīt īstu greizsirdību un patiesas sāpes, dziļāko ciešanu asaras. man pašai. man to neiemācīja filmas vai citu cilvēku stāsti. es pati biju tur un pati visu redzēju. es pati biju tur augšā un pati kritu pavisam zemu lejā. vārtījos rozā mākoņos un atsitos sāpju kliedzienu bezdibeņos. un to man iemācīji tu, ļaujot iet pie viņiem. un es viņiem devu sevi visu, savu prātu, dvēseli un ķermeni. varbūt es tagad esmu apmaldījusies, varbūt tieši tur, kur man vajag būt, mīlēdama tos, kas spēj garantēt citas sievietes pozīciju, bet tā taču ir īstā dzīve, būt citai sievietei, jo es izdzīvoju visvairāk, es pazīstu īstu iekāri un spēju atšķirt īstu mīlestību no tās, kura tiek prezentēta sabiedrībai. citiem var likties, ka es tādejādi tikai ciešu, ka daru pāri sev un citiem, ka esmu visdziļākās lamatas un inde, bet neticiet. es esmu liktenis. es esmu patiesība.

haha, vai tu vari iedomāties, ka viņam ir draudzene?
draudzene, kuru viņš nelietīgi ir krāpis ar mani no pirmās dienas, nodomāju es, un atbildēju ar vienkāršu jā

 And if I said that I didn’t plan for it to turn out this way I’d be lying- because I was born to be the other woman. I belonged to no one- who belonged to everyone, who had nothing- who wanted everything with a fire for every experience and an obssesion for freedom that terrified me to the point that I couldn’t even talk about- and pushed me to a nomadic point of madness that both dazzlez and dizzied me.

2 komentāri:

  1. skaidra prata? skaidra prata nekad!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ko gan cilvēki darītu, ja nebūtu alkohols, ko vainot, vai ne? Haha

      Dzēst