pirmdiena, 2012. gada 31. decembris

apokalipse

nesen apskatījos savu 2012 galeriju draugos. un tad sapratu, eu, gads pagājis. likās, ka tas viss būtu noticis vēl vakar. nu ne gluži vakar, bet ne gluži arī tik sen. atskaitīti? apmēram tā. nu jā. šis gads man nesis daudz. daudz prieka, daudz pārdzīvojuma. tiešām daudz no tā visa. jaunus cilvēkus. bet es nevēlos sūdzēties. notiek tas, kam jānotiek, vai ne? es jau zinu, man viss būs kārtībā. es pacentīšos nedaudz un būs labi. bija skaista vasara. lai arī daudz vasaras laikā likās, ka vēl briesmīgāka vasara nevar būt, gan tādā ziņā, ka nebija īpaši daudz tur ievērojami pasākumi, gan tādā ziņā, ka bija diezgan daudz visāda liela huiņa, jā, tieši tā. bet zini? tā tomēr bija skaistākā vasara manā mūžā. un es nezinu vai būs man vēl tik skaista vasara. ziedoņa vārdiem sakot, es šogad mīlestību izlūdzos, šo visu glābjošo un reto spēju. un man vienalga kādu man to dos (vai jau iedeva) - kā akmeni, kā krustu vai kā vēju. esat laimīgi, un galvenais, mīliet!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru