svētdiena, 2011. gada 18. decembris

veselīga zinātkāre

bet kas tad vairāk var atstāt uz mums to negatīvo iespaidu? tas, ka es darīšu visu kā man prasa un būsim itkā laimīgi, vai tas, ka kaut vai dēļ tīri vienkārša kompromisa es reizi pa reizei varēšu izdarīt to, ko es gribēšu? es darīšu kā gribēšu.

2 komentāri:

  1. Attiecībās galvenais ir tas,lai tu rēķinies arī ar otru cilvēku,nevis domā tikai par sevi,egoisms sit augstu vilni,reizēm tas ir labi,reizēm slikti,tu negribot vari pazaudēt to ko esi gaidījusi visu laiku,dēļ kā cīnījusies.Vīrietis tev neko neteiks ka ir neapmierināts vai jūtas galīgā dirs... Nezinu par ko tu runā,bet man ar tevi gribētos parunāt tā.Vispār esmu tevi redzējusi zabī vienreiz,tas bija karaliskais anekdošu šovs vai kkas tamlīdzīgs,tu uzzreiz iekriti man acīs.Varu dalīties ar tevi arī vienā problēmā,manam draugam ir pretenzijas pret to ka smēķēju,reiz mēs par to izzrunājāmies un es viņam teicu ka gribēšu un darīšu,viņš jutās šausmīgā DIRSĀ,bet to neizrādīja... tad līdz vienai reizie kad es pati sapratu,tas nav tā vērts,ja tu tiešām kādu mīli tad neļauj lai tas tev aizslīd garām.Atā sarkanā māsa ;) :P P.S. ja gribi kādreiz parunāt,tad atbildi :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. tikai tagad pamanīju tavu komentāru šeit. esmu gatava parunāt, ja vēl esi ieinteresēta. :)

      Dzēst