svētdiena, 2011. gada 27. februāris

didn't i didn't i see you didn't i


forši trīs dienas tupēt nekurienē, forši!! nekas interesants ar mani nav noticis, paldies, es vienīgi atkal esmu apceļojusi savas domas un nonākusi pie kārtējā secinājuma. šoreiz tas ir tāds, ka ar mani nevajag diskutēt. anijai paveicās, ka viņa bija otrpus ekrānam, jo ja viņa būtu bijusi man blakus, tad, kā sacīt jāsaka, viņas vairs nebūtu ;D es runāju par vienu no sava horoskopa spilgtākajām īpašībām ''lielākā problēma - visi nav ar mani vienisprātis'' jeb kā es saku, man ir tikai sava taisnība un tā kā tu saki, tā nav. ko es vakar darīju? koo? nekoo :D atbrauca mammas brālis ar ģimeni, es ar mazo Viesturu biškiņ ietresīju pie korn - word up un tā, diezgan kruti, tagad atcerējos, ka aizmirsu mammas brālim pateikt, ka mana basu kastīte mirst un, ka man drīz vajadzēs jaunu. iktā jau vēl mazlietiņ viņa turās, bet ja man uznāk ''esmu bites kas dūc'' un es baigi skaļi uzgriežu mūziku, tad liekas, ka vācieši nāk. HAHA es atcerējos, ka laikam tas bija piektdien, bet bija baigi smieklīg :D es tā sēžu, viss mierīg, es dzirdu kā kāds klauvējas. baigi klusi eju lejā, bišķiņ bails arī, zinkā.. pie durvīm stāv kaut kāds tips, ko es pirmo reizi redzu. es tā piesardzīgi atveru, gribu teikt kaut kādu ''labdien'' vai tamlīdzīgi a viņš (es normāli pārbijos) ČAU!! IEDO MAŠĪNAS ATSLĒGAS! :D es tur kādu laiciņu tāda apstulbusi stāvēju un tad atjēdzos un iedevu viņam tās atslēgas :D viss ok, man tā izrādās bija jādara un vēl izrādās, ka tas cilvēks ir pazīstams, bet es viņu nepazinu :D rīt ir pirmdien un man atkal prieks atskatīties, ko šī nedēļa atnesusi, baigi kruti īstenībā, tas tiešām ir inčīg. pēc nedēļas es atkal sēdēšu un domāšu, ka es te pirms nedēļas sēdēju un rkastīju un nemaz nezināju ka tā notiks! :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru