piektdiena, 2010. gada 31. decembris

we got to get together, people

vecgada vakrzzz, jaukiņi jaukiņi. esmu diezgan iepriecināta par to, ka jauns gads, nezinu kāpēc. tāpēc, ka būs pārmaiņas. nu ne jau tās pārmai;nas, ko tur saka katru gadu, ka es tur labāk uzvedīšos un mācīšos etc. tādas pārmaiņas, ka būs pārmaiņas pa lielam. bļāviens, cik te stulba klaviatūra! nu jā. pēc stundas likteņa ironija ies. jāskatās. atceros, kā kādreiz es to filmu nevarēju ciest, jo mamma viņu pārslēdza tieši tad, kad twīnijus rādīja, kaut arī bija jau 25 reizes redzējusi. bet filma laba, ļot laba, man tagad patīk, vairs neturu ļaunu prātu. atceros, ko es pirms gada sev novēlēju. sev un meitenēm. tagad viss mainījies. cilvēki apkārt. arī sapnis par Austrāliju šķiet tikai izsapņots sapnis, jo Austrālija vairs nekad nevarēs būt tā pati Austrālija man. dažādu iemeslu dēļ. bet ir labi, slikti nav. būs citi sapņi. izsapņoti vai piepildīti, tas mūsu pašu ziņā.

2011. gadu novēlu ne sliktāku par 2010. gadu, jo tā esot jānovēl un tad es arī, sir yes sir!, tā arī daru.

tiekamies nākamgad, tauta

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru