svētdiena, 2010. gada 26. decembris

un tomēēr


es zinu, ka es šos vārdus nožēlošu, ļoooti nožēlošu, bet man sāk patikt mana klase. akdievs, tiešām nožēlošu. nu atsevišķos gadījumos viņi ir kuuuul. piemēram, mums bija skolā jāuzraksta izlooozētajam klasesbiedram dāanu karte ar kādu pakalpojumu, ko viņš varēs izmantot gada laikā. norrrrrmundiņšsssss izlozēja mani un tik superīgu dāvanu karti man uzdāvināja!! bļāvines, nevaru atrast. nu tur bija kaut kas par hmmmmmm zeķēm? jā, viņš man aizdos savu zeķu pāri or smth. mīļumiņš^^ tikai man pazuda dāvanu karte, nebūs man norrrrmundiņa zeķes, aiiiiiii. nu jā. tas tāds viens gadījumiņš. visā visumā viņi ir palikuši jaukāki. nuu atsevišķos gadījumos. nu doma tāda, ka daži ir galīgi jauki. ak dievs nu netēlo, ka nesaproti! man jau apnīk viņus apdziedāt.

brīvlaikzzzzzzzzzzzzzzzzzz!!!!! ak kā es izbaudu brīvību! guļu un ēdu guļu un ēdu, cik jauki!!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru