sestdiena, 2011. gada 7. maijs

telefonsaruna

šovakar izlēmu ar riteni aizmīties uz Vilgāl pie pacaņiem un tā, nu tad ap pulksten desmitiem minu ārā no mājām. mammai nepateicu, jo ko ta nu es viņu traucēšu, viņa pirtī un tā ;D līdz ar to bija arī šī liktenīgā telefonsaruna ha

es - jā?
mamma - KUR TU ESI ???????????????????
es - vilgālē
mamma - KUR ?????
es - nu vilgālē
mamma - KĀ KĀPĒC KO TU TUR DARI ?????????
es - nu es atbraucu
mamma - KĀ, AR KO ????????
es - ar riteni
mamma - UN KĀPĒC TU MAN NEPATEICI ??????????????????
es - nu tu bij pirtī un tā... ;D
mamma - VARĒJI JAU IENĀKT!!!! TEV VISMAZ ATSTAROTĀJI IR ???????
es - nu ritenim ir
mamma - [te seko gara morāle par atstarotājiem un to, ka ir tumšs un esmu pārliecināta, ka kaut kur izskan arī vārds ''idiote'' ;D]
es - [klusēju, mazliet smejos]
mamma - KAD TU BŪSI MĀJĀS???????????????????
es - nu drīz.....kaut gan, nuuuu kaut kad jau būšu, nezinu ;D
mamma - [vēl kaut ko mazliet izārdās par to atstarotāju tēmu]

saruna beidzās ;DDDD

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru