pirmdiena, 2011. gada 17. janvāris

i say what what?

es sēži pie omas, jo šonedēl esmu kuldīdzniece, jo mamma aizbrauca uz siguldu pie māsas, jo viņa tā gribēja, jo viņa ellē ratā neņēma mani līdz pie Valtera (sirdssāpīte). tā kā es te tagad sēžu un nevēlos gatavoties fizikas kontroldarbam, tad izdomāju, ka ir kaut kas jāuzraksta. par to, ka bijusi lieliska nedēļa es jau ziņoju. pat svētdiena bija lieliska! par sestdienu jau nemaz nerunājot! zabadakā bija jauki, tas čalis, kas pēlēja gan man īsti negāja pie sirds, bet u vispār bija jauki. bija KUSTĪBAAAA. kādas kustības es atceros?

kustība klasiskā
kustība exxxxotiskā
kustība airis
kustība šūpoles
un bija vēl kustības, bet nu lielākoties tika izmantota klasiskā

ir tā forši aiziet uz zabadaku, tur cilvēki ir tādā normālā kondīcijā, līdz ar to arī atvērtāki dvēselē un gatavi jaunām pazīšanām un tas ir jauki, haha. SKRŪVE ARĪ BIJA!! haha jā. diezgan pamatīgi kaitina, ka skeitparks tagad iecienījis zabadaku, jo tā jau nu nav vieta viņiem (šajā gadījumā es nerunāju par Norķi un Stepiņu, viņi man ir forši un kruti, un Norķis vispār skeiparkā ir tā pa pusei haha ;D).

šodien bija parasta ierasta nekāda mācību diena, kas mani ir nogurdinājusi līdz ar pamatiem un man acis krīt ciet tagad un es no jums atvados, arlabvakar!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru